• Strona Urzędu Miasta i Gminy Wąchock: wachock.pl

Informacje bieżące

 Bilans_jednostki_budżetowej 2018_2019-03-29.pdf

Opublikowane przez: Teresa Jurkiewicz | Data wprowadzenia: 2019-05-09 10:39:57.
 KOREKTA_Wyciąg_z_danych_zawartych_w_zalaczniku_Informacja_dodatkowa_2018_2019-04-26.pdf

Opublikowane przez: Teresa Jurkiewicz | Data wprowadzenia: 2019-05-09 10:46:37.
 KOREKTA_Zestawienie_zmian_w_funduszu_jednostki_2018_2019-04-25.pdf

Opublikowane przez: Teresa Jurkiewicz | Data wprowadzenia: 2019-05-09 10:47:16.
 Rachunek_zysków_i_strat_jednostki_2018_2019-03-29.pdf

Opublikowane przez: Teresa Jurkiewicz | Data wprowadzenia: 2019-05-09 10:48:25.
 Zestawienie_zmian_w_funduszu_jednostki_2018_2019-03-29.pdf

Opublikowane przez: Teresa Jurkiewicz | Data wprowadzenia: 2019-05-09 10:59:15.
 Wyciąg_z_danych_Informacja_dodatkowa_2018_2019-03-29-strony-1-6.pdf

Opublikowane przez: Teresa Jurkiewicz | Data wprowadzenia: 2019-05-09 11:18:00.
 Wyciąg_z_danych_Informacja_dodatkowa_2018_2019-03-29-strony-7-11.pdf

Opublikowane przez: Teresa Jurkiewicz | Data wprowadzenia: 2019-05-09 11:19:18.
 Zarządzenie Nr 1_2020.pdf

Opublikowane przez: Jarosław Michalski | Data wprowadzenia: 2020-04-06 14:46:20.
 Bilans jednostki budżetowej 2019

Opublikowane przez: Jarosław Michalski | Data wprowadzenia: 2020-05-08 08:43:04 | Data modyfikacji: 2020-05-08 08:54:34.
 Informacja dodatkowa 2019

Opublikowane przez: Jarosław Michalski | Data wprowadzenia: 2020-05-08 08:44:43 | Data modyfikacji: 2020-05-08 08:57:41.
 Korekta informacja dodatkowa 2019

Opublikowane przez: Jarosław Michalski | Data wprowadzenia: 2020-05-08 08:45:40 | Data modyfikacji: 2020-05-08 09:02:49.
 Rachundek zyskow i strat jednostki 2019.pdf

Opublikowane przez: Jarosław Michalski | Data wprowadzenia: 2020-05-08 08:46:21 | Data modyfikacji: 2020-05-08 09:02:49.
 Wyciag z danych zawartych w zalaczniku informacja dodatkowa 2019

Opublikowane przez: Jarosław Michalski | Data wprowadzenia: 2020-05-08 08:48:35 | Data modyfikacji: 2020-05-08 09:02:49.
 Zestawienie zmian w funduszu jednostki 2019

Opublikowane przez: Jarosław Michalski | Data wprowadzenia: 2020-05-08 08:50:38 | Data modyfikacji: 2020-05-08 09:02:49.
Bilans jednostki budżetowej 2020
 bilans 2020.pdf

Opublikowane przez: Jarosław Michalski | Data wprowadzenia: 2021-05-10 13:37:29 | Data modyfikacji: 2020-05-08 09:02:49.
Bilans jednostki budżetowej - informacja
 Informacja 2020 bilans.pdf

Opublikowane przez: Jarosław Michalski | Data wprowadzenia: 2021-05-10 13:38:49 | Data modyfikacji: 2020-05-08 09:02:49.
Bilans jednostki budżetowej 2020 - informacja
dodatkowa
 informacja dodatkowa bilans 2020.pdf

Opublikowane przez: Jarosław Michalski | Data wprowadzenia: 2021-05-10 13:40:07 | Data modyfikacji: 2020-05-08 09:02:49.
Rachunek zysków i strat jednostki 2020
 Rachunek zysków i strat jednostki 2020.pdf

Opublikowane przez: Jarosław Michalski | Data wprowadzenia: 2021-05-10 13:40:42 | Data modyfikacji: 2020-05-08 09:02:49.
Zestawienie zmian w funduszu jednostki 2020
 Zestawienie zmian w funduszu jednostki 2020.pdf

Opublikowane przez: Jarosław Michalski | Data wprowadzenia: 2021-05-10 13:41:07 | Data modyfikacji: 2020-05-08 09:02:49.
Klauzula Informacyjna

Klauzula Informacyjna


W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), pragniemy Państwa poinformować o następujących zasadach przetwarzania danych osobowych:

Administratorem Danych Osobowych jest Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wąchocku,
ul. Kolejowa 19, 27-215 Wąchock, e-mail: ops.wachock@op.pl , tel. 41 271 50 34.
Z naszym Inspektorem Ochrony Danych Krzysztof Kowal, można skontaktować się przy pomocy adresu e-mail iod_mgops@rodo.pl
Z naszym Zastępcą Inspektora Danych Joanna Krakowiak, można skontaktować się przy pomocy adresu e-mail iod_mgops@rodo.pl, tel. 41 271 50 34

Administrator przetwarza Państwa dane w celu:
1. Realizacji czynności urzędowych tj. wypełniania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze
w związku z realizowaniem zadań przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sicienku na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz art. 9 ust. 2. lit. b RODO na podstawie ustawy z dnia 29 lipca 2005 r.,
o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z 2015, poz. 1390) oraz ustawy z dnia 12 marca 2004 r.,
o pomocy społecznej (j.t Dz.U. z 2019, poz. 1507).
2. Wykonywania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO;
3. Związanych z rekrutacją i zatrudnieniem pracowników, w celu wykonywania nałożonych na administratora obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym m.in. prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów prawa podatkowego i rachunkowości, na podstawie art. 6 ust. 1 lit a, b oraz c RODO;
4. Współpracy z firmami zewnętrznymi z którymi ADO ma podpisaną umowę na świadczenie usług na podstawie art. 6 ust. 1 lit b RODO;
5. Przyszłego dochodzenia roszczeń na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku pojawienia się innego celu niż wymieniony powyżej obowiązek informacyjny zostanie Państwu przekazany bezpośrednio w formularzu lub podczas pierwszej czynności skierowanej do Pastwa przez Administratora.

Wymóg podania danych
Podanie danych w celu prowadzenia sprawy przez ADO jest:
1. obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;
2. dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Państwa zgody.

Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
• Jeżeli podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit a lub b RODO:
o prawo dostępu do treści danych
o prawo do sprostowania danych
o prawo do usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym)
o prawo do ograniczenia przetwarzania danych
o prawo do przenoszenia danych
• Jeżeli podstawią prawną jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO:
o prawo dostępu do treści danych
o prawo do sprostowania danych
o prawo do ograniczenia przetwarzania danych
• Jeżeli podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit e lub f RODO:
o prawo dostępu do treści danych
o prawo do sprostowania danych
o prawo do usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym)
o prawo do ograniczenia przetwarzania danych
o prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych

Prawo do cofnięcia zgody:
Jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie Państwa zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) dane będziemy przetwarzać do momentu jej wycofania. Zgodę można wycofać w każdej chwili, przesyłając wiadomość e-mail na adres: iod_mgops@rodo.pl lub osobiście w siedzibie Administratora.  Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.  

Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego:
Jeśli dopatrzą się Państwo naruszeń ze strony ADO, co do bezpieczeństwa przetwarzania tych danych, istnieje możliwość wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Aktualny adres organu nadzorczego to: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Okres przechowywania danych:
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres określony w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów
z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji
w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów (Dz. U. z 2011 r. Nr 14, poz. 67).

Bezpieczeństwo danych:
Państwa dane osobowe będą przetwarzane, zgodnie z postanowieniami RODO, na piśmie lub w formie elektronicznej, w celach podanych powyżej oraz przy wykorzystaniu odpowiednich metod, służących zagwarantowaniu bezpieczeństwa i poufności danych osobowych zgodnie z art. 32 RODO. Współpraca pomiędzy naszą firmą, a podmiotami biznesowymi jest regulowana przez odpowiednie przepisy prawa.

Odbiorcy danych:
W związku z przetwarzaniem danych, Państwa dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców, takim jak:
1. organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działającym na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
2. kontrahentom Administratora oraz innym podmiotom, które na podstawie przepisów prawa lub innych stosownych umów podpisanych przez Administratora przetwarzają dane osobowe

Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.
Państwa dane nie są przetwarzane poza obszarem Europejskim Obszarem Gospodarczym.

 

Opublikowane przez: Jarosław Michalski | Data wprowadzenia: 2021-10-06 15:23:52 | Data modyfikacji: 2021-10-06 15:31:32.
Bilans jednostki budżetowej wraz załącznikami
za 2021 rok
 Bilans jednostki budżetowej wraz załącznikami za 2021 rok

Opublikowane przez: Jarosław Michalski | Data wprowadzenia: 2022-04-29 14:55:53 | Data modyfikacji: 2022-04-29 14:57:05.
Bilans jednostki budżetowej wraz załącznikami
za 2022 rok

Bilans jednostki budżetowej wraz załącznikami za 2022 rok

 Bilans za 2022 rok

Opublikowane przez: Jarosław Michalski | Data wprowadzenia: 2023-05-08 14:20:21 | Data modyfikacji: 2023-05-08 14:28:45.
Data wprowadzenia: 2023-05-08 14:20:21
Data modyfikacji: 2023-05-08 14:28:45
Opublikowane przez: Jarosław Michalski